• +420 415 240 240
  • info@klinovec.cz

Storno podmínky

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY O NÁKUPU ONLINE SKIPASU

4.1. Zákazník, který zakoupí online skipas v internetovém obchodě ve lhůtě delší 14 dnů před zahájením čerpání skipasu, je oprávněn po dobu těchto 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy a stornovat skipas bez udání důvodu.

4.2. Při zakoupení online skipasu v internetovém obchodě ve lhůtě kratší 14 dnů před zahájením čerpání skipasu, je zákazník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a stornovat skipas ale musí se tak stát minimálně jeden den před začátkem čerpání skipasu. Při změně data počátku čerpání skipasu se prodlužuje zákazníkovi lhůta ke stornování skipasu maximálně však na 14 dnů ode dne zakoupení skipasu. Skipas se shodným datem zakoupení a počátkem platnosti není možné stornovat.

4.3. Skipasy, jež nebyly k vybranému datu počátku čerpání využity, není možné zpětně stornovat ani jim prodloužit platnost.

4.4. Jestliže zákazník použije ke koupi skipasu poukázku s aktivačním kódem a závazně potvrdí nákup, dojde k uzavření kupní smlouvy a vyčerpání aktivačního kódu. Aktivační kód není možné po uplatnění zpětně nahradit, není tedy možno takovýto skipas stornovat.

4.5. Skipas zakoupený prostřednictvím online obchodu musí být stornován opět pouze online přes internetový obchod. Registrovaní uživatelé mají, možnost stornovat skipas v prostředí "Můj Klínovec" v detailu objednávky či přes kontaktní formulář uvedený v odstavci 4.6. těchto obchodních podmínek. Neregistrovaní uživatelé mají možnost stornovat skipas přes kontaktní formulář uvedený v odstavci 4.6. těchto obchodních podmínek. Za předpokladu splnění odstavců 4.1. až 4.3. těchto obchodních podmínek bude zákazníkům připsána hotovost zpět na bankovní účet z něhož byly skipasy zakoupeny, a to do 14 dnů od zadání storna.

4.6. Pro stornování skipasů vyplňte tento kontaktní formulář: https://klinovec.cz/pozadavek. V případě vyplnění správných údajů bude zákazník informován o úspěšném stornování skipasu a obdrží e-mailem Potvrzení o stornu. V případě vyplnění špatných údajů, je zákazník informován o chybě a musí se vrátit o krok zpět. Storno je nevratný proces.