Servis
vybavení
Špičkový servis sjezdových a běžeckých lyží
Navštivte nás po skončení lyžování a nechte si u nás do dalšího lyžování uschovat lyžařské nebo snowboardové vybavení.
Přes noc vám provedeme servis včetně vysušení a vydesinfikování lyžařské obuvi.
Nabízíme
- špičkový servis sjezdových a běžeckých lyží, snowboardů na strojích Wintersteger
- servis různých úrovní od základního až po závodní
- komplexní úhlování a tunning hrany pro lyže a snowboard
- broušení, čištění, leštění, opravy skluznic a hran
- lineární, kombinované a variální struktury pro lyžaře a snowboard
- seřizování a montáže lyžařského vázání s vystavením potvrzení
Strojní vybavení našeho servisu
Rakouská společnost Wintersteiger se specializuje na vývoj a výrobu servisních technologií pro lyže a snowboardy již od roku 1978. V současné době je nejsilnějším světovým výrobcem, podíl na světovém trhu se pohybuje okolo 70%. Wintersteiger vyvinul jedinečný, přesný a šetrný způsob broušení hran lyží a snowboardů pomocí keramických kotoučů, který si chrání patentem. Broušení hran na strojích Wintersteiger využívají přední výrobci lyží Atomic, Blizzard, Fischer, Völkl a další, ale také rakouský lyžařský národní tým a týmy USA, Kanady nebo Německa.
Ceník servisu sjezdových lyží
Ceník servisu
1. | Seřízení vázání | 120 CZK | |
2. | Malý Comfort servis (lyže do 140cm) | 390 CZK | broušení skluznice brusným pásem, ruční úhlování boční hrany brusným pásem, finální struktura + strojové voskování |
3. | Malý Top servis | 490 CZK | broušení skluznice brusným pásem, ruční úhlování boční hrany brusným pásem, finální struktura + strojové voskování |
4. | Velký Top servis | 590 CZK | malý top servis + oprava rýh natavením hmoty + strojové voskování |
5. | Broušení hran – strojové | 230 CZK | úhlování spodní a boční hrany brusným pásem |
6. | Broušení hran – ruční | 299 CZK | ruční úhlování spodní a boční hrany |
7. | Voskování – strojové | 80 CZK | |
8. | Voskování – ruční zažehlení | 120 CZK | |
9. | Montáž SNB vázání | 100 CZK | |
10. | Servisní práce 15 min. | 90 CZK |
Často kladené
dotazy
„Ideálním příkladem v tomto směru je koupě automobilu. Když si zakoupíme vůz nový, ale i použitý, jsme si vědomi jednoho – musíme pravidelně doplňovat pohonné hmoty, kontrolovat olej a brzdovou kapalinu. Vše ostatní lze jednoduše chápat jako nutný servis, který čeká dříve či později každého z nás. Ti zkušenější z nás si jsou vědomi toho, že prevencí lze předejít různým překvapením a nástrahám, které nás za normální situace časově zdrží, psychicky zničí, ale i finančně zatíží. Tlak v pneumatikách automobilu zpravidla měříme až tehdy, kdy máme pocit, že během průjezdu zatáčky je „cosi“ divného v rámci držení volantu. Pneumatiky měníme, až když nám ustřelí „zadek“ na první sněhové nadílce nebo když prší a náš miláček nedbaje pokynů si to míří rovně, nikoli doprava či doleva – jednoduše řečeno chybí dezén (struktura) po obvodě kola…
Je-li hrana tupá, můžete počítat s tím, že první zledovatělá plotna nepřekvapí jenom vás, ale i kolegy okolo vás ve smyslu vašeho komického vystoupení o záchranu před pádem. Je-li hrana rezavá, pravděpodobně chvíli potrvá, než ve stopě za vámi zmizí „krvavá“ kolej po rzi a kluzná rychlost se vrátí do normálního standardu. Kluzná vlastnost plochy skluznice zase závisí na případném nalepeném sněhu (asi napadl nový sníh a vy jste opět zapomněli namazat, a nebo je teplota sněhu vyšší než 0 °C a vy stojíte na místě, protože vaše lyže prostě nejedou – tzv. zrcadlový efekt, kdy mezi dvěmi plochami nedochází k odvodu vody)… Každopádně, servis by se neměl provádět sporadicky, pouze v krizové situaci, ale kontinuálně. Pravidelně prováděný servis je předpokladem větších zážitků z jízdy, sportovních výkonu, ale hlavně i bezpečnosti při vlastním použití. Strukturování plochy lyže včetně úhlování hrany a impregnace voskem se zpravidla provádí několikrát za zimní sezonu s ohledem na frekvenci lyžování a samotných sněhových podmínkách dané oblasti (kameny na svahu, přírodní sníh, technický sníh). Zcela nezbytné je, aby lyže či snowboard byly připraveny před začátkem sezóny. V tomto směru doporučujeme nechat provést velký servis vždy na konci sezóny tak, aby impregnační vosková vrstva na ploše skluznice nebyla úplně stažena, naopak ponechána z důvodu letního zakonzervování plochy a spodní hrany – finální vyleštění vosku doporučujeme až před prvním lyžováním. Pro mnohé z vás bude zcela jistě překvapením, že i nová lyže potřebuje servis. Jako příklad uvádíme závodní lyžařský program, kdy si 90 procent závodníků nechává vyrobený „polotovar“ lyže ale i prkna znovu naformátovat (srovnání plochy a spodní hrany, finální struktura, boční úhlování hrany, spodní tuning hrany, impregnace)“.