Servis vybavení

Servis
vybavení

Špičkový servis sjezdových a běžeckých lyží

Navštivte nás po skončení lyžování a nechte si u nás do dalšího lyžování uschovat lyžařské nebo snowboardové vybavení.
Přes noc vám provedeme servis včetně vysušení a vydesinfikování lyžařské obuvi.

Nabízíme

  •  špičkový servis sjezdových a běžeckých lyží, snowboardů na strojích Wintersteger
  •  servis různých úrovní od základního až po závodní
  •  komplexní úhlování a tunning hrany pro lyže a snowboard
  •  broušení, čištění, leštění, opravy skluznic a hran
  •  lineární, kombinované a variální struktury pro lyžaře a snowboard
  •  seřizování a montáže lyžařského vázání s vystavením potvrzení

Strojní vybavení našeho servisu

Rakouská společnost Win­tersteiger se specializuje na vývoj a výrobu servisních technologií pro lyže a snowboardy již od roku 1978. V současné době je nejsilnějším světovým výrobcem, podíl na světovém trhu se pohybuje okolo 70%. Wintersteiger vyvinul jedinečný, přesný a šetrný způsob broušení hran lyží a snowboardů pomocí keramických kotoučů, který si chrání patentem. Broušení hran na strojích Wintersteiger využívají přední výrobci lyží Atomic, Blizzard, Fischer, Völkl a další, ale také rakouský lyžařský národní tým a týmy USA, Kanady nebo Německa.

Ceník servisu sjezdových lyží

Ceník servisu

1. Seřízení vázání 120 CZK
2. Malý Comfort servis (lyže do 140cm) 390 CZK broušení skluznice brusným pásem, ruční úhlování boční hrany brusným pásem, finální struktura + strojové voskování
3. Malý Top servis 490 CZK broušení skluznice brusným pásem, ruční úhlování boční hrany brusným pásem, finální struktura + strojové voskování
4. Velký Top servis 590 CZK malý top servis + oprava rýh natavením hmoty + strojové voskování
5. Broušení hran – strojové 230 CZK úhlování spodní a boční hrany brusným pásem
6. Broušení hran – ruční 299 CZK ruční úhlování spodní a boční hrany
7. Voskování – strojové 80 CZK
8. Voskování – ruční zažehlení 120 CZK
9. Montáž SNB vázání 100 CZK
10. Servisní práce 15 min. 90 CZK

Často kladené
dotazy

„Ideálním příkladem v tomto směru je koupě automobilu. Když si zakoupíme vůz nový, ale i použitý, jsme si vědomi jednoho – musíme pravidelně doplňovat pohonné hmoty, kontrolovat olej a brzdovou kapalinu. Vše ostatní lze jednoduše chápat jako nutný servis, který čeká dříve či později každého z nás. Ti zkušenější z nás si jsou vědomi toho, že prevencí lze předejít různým překvapením a nástrahám, které nás za normální situace časově zdrží, psychicky zničí, ale i finančně zatíží. Tlak v pneumatikách automobilu zpravidla měříme až tehdy, kdy máme pocit, že během průjezdu zatáčky je „cosi“ divného v rámci držení volantu. Pneumatiky měníme, až když nám ustřelí „zadek“ na první sněhové nadílce nebo když prší a náš miláček nedbaje pokynů si to míří rovně, nikoli doprava či doleva – jednoduše řečeno chybí dezén (struktura) po obvodě kola…

Je-li hrana tupá, můžete počítat s tím, že první zledovatělá plotna nepřekvapí jenom vás, ale i kolegy okolo vás ve smyslu vašeho komického vystoupení o záchranu před pádem. Je-li hrana rezavá, pravděpodobně chvíli potrvá, než ve stopě za vámi zmizí „krvavá“ kolej po rzi a kluzná rychlost se vrátí do normálního standardu. Kluzná vlastnost plochy skluznice zase závisí na případném nalepeném sněhu (asi napadl nový sníh a vy jste opět zapomněli namazat, a nebo je teplota sněhu vyšší než 0 °C a vy stojíte na místě, protože vaše lyže prostě nejedou – tzv. zrcadlový efekt, kdy mezi dvěmi plochami nedochází k odvodu vody)… Každopádně, servis by se neměl provádět sporadicky, pouze v krizové situaci, ale kontinuálně. Pravidelně prováděný servis je předpokladem větších zážitků z jízdy, sportovních výkonu, ale hlavně i bezpečnosti při vlastním použití. Strukturování plochy lyže včetně úhlování hrany a impregnace voskem se zpravidla provádí několikrát za zimní sezonu s ohledem na frekvenci lyžování a samotných sněhových podmínkách dané oblasti (kameny na svahu, přírodní sníh, technický sníh). Zcela nezbytné je, aby lyže či snowboard byly připraveny před začátkem sezóny. V tomto směru doporučujeme nechat provést velký servis vždy na konci sezóny tak, aby impregnační vosková vrstva na ploše skluznice nebyla úplně stažena, naopak ponechána z důvodu letního zakonzervování plochy a spodní hrany – finální vyleštění vosku doporučujeme až před prvním lyžováním. Pro mnohé z vás bude zcela jistě překvapením, že i nová lyže potřebuje servis. Jako příklad uvádíme závodní lyžařský program, kdy si 90 procent závodníků nechává vyrobený „polotovar“ lyže ale i prkna znovu naformátovat (srovnání plochy a spodní hrany, finální struktura, boční úhlování hrany, spodní tuning hrany, impregnace)“.

Více času na lyžování
pořiďte si skipas online